پرسشنامه ارزش ویژه برند آکر

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
پرسشنامه ارزش ویژه برند براساس مدل آکر مشتمل بر 5 بعد  و 32 عبارت است که یکی از مهمترین و پراستفاده ترین پرسشنامه ها در زمینه برندینگ است. ابعاد آن شامل 

وفاداری برند

1-7

کیفیت ادراک شده برند

8-15

تداعی برند

16-21

آگاهی برند

22-27

تمایل به قبول گسترش برند

28-32

منابع این پرسشنامه مهم شامل:

1- David A. Aaker , Measuring Brand Equity Across Products and Markets, CAUFORNIA MANAGEMENT REVIEW VOL 38. NO. 3 SPRING 1996

2- David A. Aaker & Kevin Lane Keller, Consumer Evaluations of Brand Extensions,  Journal of Marketing Vol. 54 (January 1990), 27-41

 
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 323 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 4

حجم فایل:121 کیلوبایت

 قیمت: 4,650 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پی دی اف پرسشنامه